Aprilshasthund

En ren njutning

Publicerad 2011-10-03 22:33:27 i Allmänt


Vi har varit i Sälen och jagat ripor i helgen!!!!!!
Det var Rush och Rally som fick hänga med upp denna gången.

Vi fick två helt fantastiska dagar med goda vänner på fjället:-)

Med mig hem har jag....
Båda hundarna går i ett större sök och vet att de skall jaga ripa och
lydnaden funkar alldeles utmärkt.
Rally får apportera varm fågel.

Bilden jag ser framför mig är när en stor kull med ripor lyfter framför Rush,
hon sätter sig pang i backen när jag blåser i pipan och vi tittar tillsammans ut över fjället
på fåglarna som flyger iväg.
En ren njutning

Rush får en välförtjänt vila på fjället


Rally pustar en stund


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela