Aprilshasthund

VÄSTRA FÅGELHUNDSKLUBBEN

Publicerad 2010-01-11 21:30:45 i Allmänt

Jag gav en liten känga till Svenska Gordonsetterklubben häromdagen.

I dag vill jag ge en eloge, en ros och massor av beröm till
VÄSTSSVENSKA FÅGELHUNDSKLUBBEN

En helt fantastisk klubb, där det finns hur mycket aktiviteter som helst.

En oerhört engarerad och kunnig styrelse med funktionärer som " brinner för det de gör".
Alltid hjälpsamma för nybörjare, men där finns även massor för "de som kan".

I hegen hämtade jag ut min subventionerade klubbjacka
Den 31 Jan är det ett föredrag med Anders Landin
och i Februari har de en inoff. utställning (med ringträning för nybörjare) på Strömma i Sätila
osv. osv
Kolla in deras hemsida för kommande aktiviteter
www.avance.pp.se/VFK


          TACK FÖR ALLT KUL NI HITTAR PÅ
              från en av era medlemmar

                          

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-12 09:41:31

Tusen tack Maja! Det gav en rejäl energikick.

Webban

Postat av: Christina

Publicerad 2010-01-12 13:40:22

Bara att konstatera;vi bor i fel ända av landet,avundsjuk är rätt ord!!!

nu ska vi ut i skogen och träna med visselpipa Tina o jag.

Postat av: Marina

Publicerad 2010-01-12 22:17:08

Ett stort TACK Maja från hela klubben! Det är ett team-work! Tack vare positiva medlemmar blir det en levande klubb med olika aktiviteter.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela