Aprilshasthund

Vatten över huvudet

Publicerad 2009-09-11 12:29:51 i Allmänt


Man kan hoppas att Barbie fortfarande är dräktig.
Då China och My verkar gilla varann, och China blir lite hingstig nära henne,
vill jag gärna konstatera att Barbie är dräktig.
Hon kan stå nära honom och slicka honom på ryggen och han bryr sig inte.
Men besked får jag på måndag då 90-dygnskollen skall göras.
Alltid lite nervöst innan man vet.

Man kan även konstatera att jag tog mig vatten över huvudet igår!!
Att både rida Barbie, longera China, mocka, bära in spån osv ,
var lite för bra för mig. Har mer eller mindre legat sen dess.
Därför - ingen ridning idag.
Man lär sig aldrig.

Ni har väl sett att Jaquilines Boppin Steve ( Chivas ) blev BIR och BIG-2 på Öland!!!!!!!!!
Stort Grattis till Helena och Christina som har kämpat för dessa framgångar.
Ni är så väl värda detta:-)

Idag är det fredag och det blir efter barnens önskan pizza och Postkodmiljonären
vid lilla bordet framför TV:n

Ha en trevlig helg

Kommentarer

Postat av: Helena Johansson

Publicerad 2009-09-11 18:50:28

Tack! Det var så j**la roligt!! Och detta skedde trots att han inte var trimmad(OK, klippte tasshåret precis innan vi gick in:-)och trots att han fällt som en tok under sommaren!Extra kul var ju att det var under 2 olika domare, en i rasen och en i gruppen!

Lycka till i helgen! Hoppas att det går lika bra för er!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-09-11 23:19:46

Tack. Rlly har fällt så in i hoppsan så det kanske är ett gott tecken?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela