Aprilshasthund

The show must go on

Publicerad 2009-03-01 22:03:23 i Allmänt

Ja så är det ju. Livet måste gå vidare ,och det gör det. Med upp och nedgångar.
Håkan var och handlade idag, och köpte leverpastej till Race, för att muta i henne medicinen med! Det tar ett tag innan man har vant sig. Men man gör det till slut.

Nu något helt annat.
Jag åkte in till stan häromdagen (det händer inte alltförofta). Mitt i stan, mitt i trafiken möter jag 2 ridande poliser. Det är rätt så ovanligt men jag tycker det är helfräckt. Men de rider alltid på kandar.Och min fråga är - Varför gör de det? För att ha en extra nödbroms? Eller av gammal tradition? Någon som vet?

Vill sända ett stort grattis till Lisa som med Tilda blev BIG-3 på VFK:s utställning igår. Bra jobbat och vad kul fär er!!

           

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2009-03-02 12:59:31

Hej Familjen.

Skönt att se att ni mår bättre.

Ha en bra dag

/Marie

Postat av: Mamma Rosa

Publicerad 2009-03-02 16:05:11

Lilla gumman, du kommer väl ihåg att mor din ville

att du i första hand skulle bli flygvärdinna men det

ville inte du, och i andra hand ridande polis, det är så jädrans stiligt, men chansen finns ju kvar.

Beträffande bröllopet är hela svenska folket bjudna.

En skön dag i TV-soffan.

Kram/Mor

Postat av: Maja

Publicerad 2009-03-02 22:09:19

Mamma, jag fick H&M:s nya homekatalog i dagarna. I stil mes att IKEA skulle sälja skor va??? Tack för inbjudan till bröloppet! Vi kanske skall gå ihop? Puss

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela