Aprilshasthund

Rally-protest

Publicerad 2009-07-21 16:22:05 i Allmänt

En dag förra vecka gav vi oss iväg på utflykt. Rally fick stanna hemma för det var ej hundlämpligt där vi skulle vara.
När jag kom hem fann jag köket i en enda röra.............
Undrar om det var protest mot att hon fick vara ensam eller mot att hon har fått banta????????
Idag vägde hon 25,9 kg och jag tycker hon är jättefin i hullet nu.
Jag har varit och köpt nytt foder idag och det blev färskfodret Nordic - light.
Har provat färskfoder lite till Race för längesedan, och de som ger det säger att hundarna blir mer mätta och
får finare päls.
Skall bli spännande att se resultatet om några veckor:-))

Här några foton från mitt köks-kaos

 

 

  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela