Aprilshasthund

Zamba har anlänt

Publicerad 2009-04-01 22:14:18 i Allmänt

Så har då Zamba kommit tillbaka!!! Det är tredje gången gillt och nu har hon kommit för att stanna. Hon är pigg och fräsch och väldigt fin i benen trots sina 18 år. Ganska rund om magen förståss, men hon har ju haft 8 föl!!!Det känns fantastiskt roligt och jag stod lite pirrig på gårdsplan och väntade på att de skulle komma. Man känner igen så mycket trots att hon har varit borta i 5 år. Jag kunde inte hålla mig utan var tvungen att sitta upp i sadeln för en provtur. Hon var jättepigg och ville bara springa. Hon är väldigt lättriden men inte så skolad, inte heller så stor längre.
Välommen hem Zamba!!

                                               

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2009-04-03 12:15:46

Hej Maja!

Tack för ridturen i går,så pigg och glad denna lilla dam är.Ingen träningsvärk ännu,men jag får rida bort den i så fall!!

Jag måste säga det är en speciell känsla med ston!

Ha det gott,Susanne!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-04-03 21:27:01

Hej och tack för att du vill rida Zamba, hon älskar ju att komma ut. Såsmåniingom blir det ett eget avelssto för dig!!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela