Aprilshasthund

Unghundarna under hösten

Publicerad 2018-02-08 15:57:00 i

Under hösten så var det mycket jakt och starter på prov för unghundarna ur T-kullen.
Det var väldigt roligt och det gick mycket bra på proven, framförallt för Thea och Twitter.
Båda fick etta i unghundsklass och Twitter blev dessutom Årets unghund NGK Trondelag 2017.
Jag lyfter på hatten och som stolt och glad uppfödare så bara njuter jag.
Det skall bli mycket spännande nu när hundarna går upp i öppen klass till våren...
Här en bild på Thea
 
 

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2018-02-09 22:36:58

Kul du är tillbaka:)
Är lite nyfiken på hur många hundar du/ni har just nu?

Postat av: Maja

Publicerad 2018-02-09 23:39:45

Hej
Ja det går lite i vågor men nu är vi här....
Nu har vi faktiskt bara två hundar, Rush och Hedda.
Rally fick vi tyvärr ta bort förra året.
Sen hade vi Roover oxå ihop med min svägerska men hon har honom numera helt själv.

Postat av: Pia

Publicerad 2018-02-11 16:21:00

Jag trodde du hade två av Leias bröder också..? Det kanske bara var tillfälligt.

Svar: Ja det var bara tillfälligt,ngr gånger har jag fått valpar tillbaka men de har omplacerats till nya fina hem
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela