Aprilshasthund

Påhälsning

Publicerad 2016-02-08 12:13:45 i

Lilla Bora-Bora knackar på😊Nu känner man sparkar i Barbies mage. Känns fantastiskt att få påhälsning från den lilla därinne i magen:-). Barbie mår jättebra. Igår blev det ett litet ridpass i paddocken, bara för att det skall hända lite för henne. Hon älskar det! Är pigg som en raket och taktar mer än gärna. Vi red sent igårkväll och det var kolsvart, brydde mig inte om att tända ljuset. Och hon har så gott psyke, blir inte rädd för någonting och blir aldrig tittig trots att det fanns lite o kika på i mörkret. Så har det alltid varit och det värdesätter jag stort i min avel. Jag hade en helkväll med Barbie och det är så mysigt. Just nu fäller hon sin enorma vinterpäls och det blir en vit matta på golvet när man har borstat. Härligt att få bort det, kliar nog en del nu. Nu är det 2 1/2 månad kvar och magen är rund o go😊

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2016-02-09 08:09:52

Det är många bebisar på gång :) Du får lite att göra men valparna är väl nästan "utflugna" när fölet kommer..
Kram Pia

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-02-09 17:53:47

Ja det blir faktiskt första gången som jag skall ha föl och valpar samtidigt:-)
Fattas bara kattungar då😜

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela