Aprilshasthund

Weeeehoooo

Publicerad 2016-04-06 19:38:05 i

Jag blir så himla glad !!!!!!..... Jag har fått bete till Barbie och det är inte vilket bete som helst utan det är på Amundön!!!! Här hemma,nästan precis där jag bor, typ 100-200 meter hemifrån. Det blir nästan som att ha henne hemma i trädgården:-)) Dessutom promenerar jag nästan varje dag med hundarna på Amundön och snart kommer jag kunna gå och klappa på mina två små kusar på promenaden. Det kommer dessutom att gå två ston med föl till där.Toppen. Som en dröm för mig! Men först skall hon föla, och allt skall gå bra....Här kommer några bilder från Amundön
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Tiina

Publicerad 2016-04-06 19:56:31

underbart... Då får jag hälsa när jag joggar förbi....

Svar: Joggar förbi!!!! Tänk om man orkade det:-))
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela