Aprilshasthund

Fölis - 2016

Publicerad 2015-05-19 15:51:05 i

Till slut så bestämde jag mig för att betäcka Barbie :-). Jag har kört ner henne till Flyinge. Hon var inte i brunst utan sprutades igång. Hon klev glatt in i sin stora box full med gul fin halm och hö. Paradiset tyckte Barbie 😊 Förhoppningsvis så semineras hon denna veckan. Valet blev till slut Furstenball, det känns väldigt roligt och helt rätt. Sen får hon stå kvar på bete i 2 veckor. Är hon då dräktig så kör jag henne till nästa bete, hos Anki, där hon skall bo ett tag. Även Sol bor där nu, så detta blir nog bra. Även om det känns väldigt konstigt att inte ha någon häst hemma. Ingen mockning och inga fodringar !! Det vänjer jag mig nog aldrig vid. Vi får se hur länge jag klarar mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela