Aprilshasthund

Lycka Till

Publicerad 2015-01-10 22:47:48 i

Efter semestern så blev det verkligen en rivstart och tillbaka till verkligheten. Direkt iväg o jobba, 4 hundar att ta hand om och träning av Barbie som är i full gång:-). Sen har jag fått känna på baksidan av att vara uppfödare. Som sagt så har jag pga olyckliga omständigheter fått tillbaka 2 gossar. Och idag flyttade Rocker😥. Det känns helt förfärligt , så himla ledsamt ! Mycket svårare känslomässigt att omplacera en vuxen hund. Men han kommer att få det jättebra med sin nya familj. Kommer att få vara den kung i familjen som han gillar att vara och kommer att få jaga både i skog och på fjäll. Jag önskar dig stort Lycka Till i ditt nya hem, Fina Killen :/) Älskade hund

Kommentarer

Postat av: Mikael Larsson

Publicerad 2015-01-11 17:46:10

Är det den här killen som går till Norge?

Postat av: Maja

Publicerad 2015-01-12 01:37:47

Ja det stämmer

Postat av: Anders Candell

Publicerad 2015-01-12 14:09:00

Oj va fina de är. Hoppas att han får det bra i sitt nya hem. Jag hoppas att min sambo går att övertala angående den andra sötnosen. M.v.h Anders CAndell

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-01-12 15:49:07

Ja du får kämpa på Anders, var extra snäll hemma:-)

Postat av: Anders

Publicerad 2015-01-12 16:07:51

Japp. Snällare går nog inte att bli. Får lirka på nåt annat vis. Håll tummarna.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela