Aprilshasthund

Min sits

Publicerad 2015-02-27 23:42:10 i

Igår var det dressyrträning för Lotta igen,underbara roliga dressyrträning:-)). Barbie kändes jättefin på framridningen, ovanligt bra. Jag tänkte att det här kommer att bli riktigt roligt:-). Trodde jag ja! Nej då, Lotta hade bestämt dig för att vi skulle fokusera på min sits denna dagen ! Och det är ju inte så kul. Ett himla slit är vad det är. Att ta halvhalterna bara med magen, eller att bara använda ljumskarna samtidigt som man sitter fint och tillbaka medans Barbie travar på i full fart. Puh, jobbigt blev det , men såklart, himla nyttigt. Och om man skumpar en del när man rider så ha ingen luva på koftan, då ser det ännu skumpigare ut ! Men inte bara jag utan faktiskt även Barbie fick en ordentlig genomkörare. Roligt! Och imorgon blir det hundutställning med Vito ! Roligt 😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela