Aprilshasthund

Pensionär

Publicerad 2015-04-08 17:06:54 i

Förra veckan blev Barbie halt igen. Sådär riktigt halt så att hon inte kan trava överhuvudtaget. Idag åkte vi till veterinären i Särö. Jag ville gärna åka till samma veterinär, Mulle, som sist då jag misstänkte att det var samma skada som för ett år sedan. Exakt på dagen ett år sedan vi var där förra gången. Och mycket riktigt, gaffelbandsskada igen, men denna gången på Båda bakbenen!!! Trots att hon inte har ridits de senaste veckorna och trots att hon har gått ensam i hagen..... Skadan är tillbaka. Såå, hon blev utdömd 😥. Det kom inte som någon jätteöverraskning då det var detta jag misstänkte.Det såg ju precis likadant ut som sist, med samma syntom. Nu får hon bli pensionär istället, min SilverPärla. Kanske att vi tar en tur i skogen ibland och kanske något föl någon gång. Vi får se hur det blir. Men, hon kommer att få det bra, min SilverPärla...

Kommentarer

Postat av: Trixie

Publicerad 2015-04-08 22:23:21

Nej, vad tråkigt!! Fina Barbie.. men vad mysigt att hon får vara kvar -och kanske bli mamma igen ♥

Postat av: Maja

Publicerad 2015-04-08 22:56:24

Ja hon kommer inte att ha ont då då får hon såklart vara kvar...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela