Aprilshasthund

Tränat

Publicerad 2014-09-18 11:35:00 i

För första gången sen Barbies skada och för första gången på över ett halvår så har jag ridit lektion !! Karolina som jag rider för är hemma några veckor från Zanzibar där hon numera bor, och vi skall hinna med några träningar när hon är hemma. Det är så himla roligt! Jag är en typisk träningsmänniska, jag Älskar att träna:-) Att sitta o putsa på små detaljer och envist nöta för att få till en förändring, det är min grej det och jag ger mig aldrig:-) Nu är det såklart extra roligt när det var så längesen. Barbie verkar gilla det hon med, så nu är vi på G igen. Dessutom har vi bokat tid för dräktighetskoll.... Känns vääääldigt spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela