Aprilshasthund

Underbara Barbie

Publicerad 2014-11-08 16:56:32 i

Idag var det träning igen för Barbro👍. Jag säger bara, Underbara Barbie hon är vansinnigt rolig att rida🎈🎈🎈🎈Efter hennes skada är jag så himla rädd att hon inte skall hålla, det finns ingen annan häst än henne som jag vill rida. Det är så himla kul. Hon är typ noll förlåtande, gör man det minsta fel, ja då gör hon inte heller rätt. Enkel matematik men inte helt lätt att genomföra. Däremot när allt funkar och är rätt då känns det magiskt! Barbro hittar små enkla detaljer som vi förfinar och det blir bara bättre och bättre. Idag red vi med tanken hela tiden att jag skall släppa efter i handen. I övergångar, vändningar, avsaktningar, handen skall alltid fram. Vilken nöjd och positiv häst jag fick! Wow vilken ridning , magiskt 😊😊😊😊

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela