Aprilshasthund

Snart på G

Publicerad 2014-07-29 23:07:37 i

Nu har jag varit i kontakt med veterinären för Barbies fortsättning på igångsättningen. Det är bara att köra på på samma spår fast öka på med lite mer trav. Idag blev det tom en kort kort galopp på morgonturen:-). Kändes väldigt speciellt efter 4 månader! Härligt. Vad som är viktigt är att det inte blir några ökningar ännu. Denna ridningen i en månad till och sen så, ja sen skall vi vara helt igång:-)))). Nu har det gått nästan tre veckor sen betäckningen och man skulle kunna dräktighetskolla henne, men eftersom det inte blir någon ombetäckning om hon inte är dräktig så väntar jag tills det gått 90 dygn. Blir en spännande och evighetslång väntan, men så får det bli... Syns det några tecken då? Svårt att säga, man vill ju gärna se tecken men men. Barbie är hemskt glad när jag kommer och uppskattar verkligen våra ridturer, men det där supernöjda som man kan se när de är dräktiga, det har jag nog inte sett. Men å andra sidan inte heller någon brunst! Så, nej jag vet inte utan fortsätter att hålla tummarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela