Aprilshasthund

Januari

Publicerad 2014-01-06 23:29:06 i

Jag hade sett fram emot långa dagar på My Dog med mycket shopping, fika, fotande och träffa massa kompisar. Men av det blev det inget:-(. Längtar redan till nästa utställning!!! Jag hade fått lite nya tips på hur jag skall ställa dem och det fick jag ju inte prova nu. Nästa utställning blir nog Irländska setterklubbens i början av Feb. Sen blir det Danmark den 8 feb. Skall bli superkul:-). Jag försöker att få komma iväg och jaga lite i januari men vädret gör det inte så lätt. Men det blir iallafall ett tillfälle för S-valparna att få nosa på lite fågel. Det ser vi fram emot.... Sen får vi se om vi får ihop ngt mer???? Här ligger pösmunkarna och tar igen sig i samma korg, kanske de drömmer om fasanerna på fälten:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela