Aprilshasthund

Avel

Publicerad 2014-01-15 08:46:00 i

Det där med avel är verkligen ingen dans på rosor alla gånger! Det blir så många sorger och bedrövelser in emellan glädjeämnena. Nu har Roovers första avkomma röntgats och den har fått C på ena höften. Jag kan inte i ord beskriva hur ledsen jag är för ägarnas skull, vilken sorg och katastrof det är för dem. Nu är det ju så med C att hundarna inte brukar påverkas av det, de lever sitt liv precis som vanligt, men för ägarna kan det ju ställa till en hel del. Alla drömmar om avel går ju i stöpet. Jag har själv varit där och vet hur det känns. Tänk om jag hade kunnat göra något åt det , jag hade agerat direkt. Men tyvärr, så här är det. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela