Aprilshasthund

Nervös!!

Publicerad 2014-08-18 22:43:50 i

Puh, jag är dönervös!!!! Nu har jag anmält Rush till skogsprov i Älvdalen, och jag har aldrig startat på skog innan. Hjälp, jag blir supernervös👎👎. Vad skiljer ett skogsprov från ett fältprov? Förutom fågeln då förståss! Nu hamnade jag dock som reserv så om det vill sig så kommer vi inte med... Och till helgen skall jag med Gordon setterklubben och träna i Skåne. Det är jag oxå supernervös för!! Stora läskiga Skånska fält och en massa proffs som kommer att tycka att Rush inte går stort nog. Kan undra varför man gör det ? Men efteråt är man så himla nöjd, oftast iallafall. Och det är kul att utvecklas o gå vidare. Jag skall försöka åka på så många prov som möjligt i September, för sen kan vi ju ha oturen att hon börjar löpa.. Men lite läskigt är det:-)

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2014-08-20 05:02:34

Det fixar ni galant!!

Postat av: Maja

Publicerad 2014-08-20 09:00:23

Ja vi får väl se! Ibland undrar man varför man ger sig in i saker? Funderar även på att starta på fjäll....
Hualigen🙀

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela