Aprilshasthund

Gör även annat

Publicerad 2013-05-31 23:27:08 i

Ibland så gör jag även andra saker!! Sådant som inte har med djur att göra. I onsdags var jag o syrran på Gekås och jobbade, det blev även lite shopping såklart. Hade tänkt att lägga ut ett foto här, men jag tror jag avstår. Inga bildbevis är nog bäst:-) På kvällen sen var det dags för Sisjöloppet där vi hade ett lag från jobbet som skulle försvara förra årets seger. En hedersam andraplats blev det i år:-)
På torsdagen åkte jag med Moa och hennes klass till Ekehagens forntidsby på skolresa:-) Det var en heldag med övernattning i typ hydda. Ungarna tyckte det var enormt kul. Själv kände jag att jag nog vuxit ifrån den typen av boende!!
Direkt hem på fredagsmorgonen för att hämta nya väskor och bege oss iväg till Stockholm där mannen min skall ut på stora äventyr.
Medans han roar sig på sitt sätt imorgon så drar jag o kidsen ut på egna äventyr....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela