Aprilshasthund

Träning

Publicerad 2013-07-12 09:03:02 i

Nu är träningen av Rush och mig i full gång. Vi måste ju vara i form till jakten och proven i höst:-). Jag har äntligen fått ut min cykel hit, min favvocykel sim jag äg så glad för. Den heter passande nog Maraton! I morse var vi ute på en cykeltur på 5-6 km. Idag var vi ute tidigt, före alla andra. Man märker att det råder en träningstrend, här är såååå många ute och motionerar på morgonen. Skönt att vara ute först så man inte behöver kryssa bland folk. Igår svischade det förbi en rödvit sak utanför huset framför en cykel, gissar av det lilla jag såg att det var en röd och vit Setter. Det är de och vi som tränar hundar på ön:-) Efter turen brukar vi stanna vid bageriet och köpa färska frallor till frukost. Mums

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela