Aprilshasthund

Dags för flytt igen

Publicerad 2013-07-19 08:05:01 i

Jag har varit hemma en sväng, och det har jag varit för att det var dags för valpflytt igen. 2 gossar har flyttat till sina nya hem, denna gången är det till familjer som nu har sin första Gordon Setter :-). Det tycker jag är himla kul, nytt Gordonfolk dom skall prova på det här med jakt. Underbart. Jag önskar er Stort Lycka Till med era nya familjemedlemmar! Det blev en promenad för gossarna ner till färjan och de var då här trötta när vi kom fram i värmen !

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2013-07-24 10:59:28

Jag vi är nya Gordon ägare till Santana, som nu mera heter Gaston.
Ska bli spännande att få lära sig mer om denna kille.
Carina & Bojje

Svar: Vad kul med Gaston! En valp ur min första kull 1994 kallades för Gaston om jag inte minns helt fel:-)
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela