Aprilshasthund

Bajspåsar

Publicerad 2013-07-14 18:40:34 i

Det där med bajspåsar är väl ett riktigt sattyg!!!! Hemma är jag förskonad från detta läskiga då vi bor i skogen och inte behöver nyttja detta ting. Men här på Brännö så är vi så illa tvungna.-( Gav mig ut på en långtur och efter 20 min så var det dags, bara att plocka upp och fylla påsen. Problemet är var gör jag av påsen sen? Går omkring med den som värsta handväskan? Nej den långturen avslutades och jag gick hem för att slänga påsen istället. Sen var jag på cykeltur och även då måste jag plocka upp. Hm, lägger påsen på pakethållaren och efter en stund så glider den av såklart och jag får stanna, vända och plocka upp den igen. Jag har inte lust att slänga den i någons tunna och bli utskälld för det. Nej, det borde finnas något smartare sätt än dessa illaluktande påsar som man tvingas bära med sig. Meddela mig den som vet...

Kommentarer

Postat av: Carina

Publicerad 2013-07-24 11:03:16

Ja vi som tog Gaston direkt till husvagnssemester har också verkligen
fått släpa runt på dessa påsar, har det blivit sämre med hundlatriner..........

Svar: Finns de alls längre undrar jag?
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela