Aprilshasthund

Rida

Publicerad 2013-01-13 23:36:23 i Allmänt

Det är inte tänkt att detta skall bli ett ledsamt och tårfyllt inlägg, även om det är så jag känner.
Jag får glädja mig åt att jag har en fantastisk häst kvar trots att jag tvingas att åka till stallet och se Chinas tomma box, eller inte höra hans gnäggningar när jag kommer.
Jag har gått ifrån att för två år sedan äga fem hästar till att idag bara ha en häst kvar. Det känns ju väldigt märkligt att bara mocka och göra mat till en häst, när jag kan minnas hur jag åkte från ett stall med två hästar för att mocka i ett annat stall till ytterligare två hästar. Som tur var hade jag Zamba utlånad för avel då och slapp sköta henne. Men så kan det gå,så är livet med djur, kvar i stallet står bara Barbie. Gissa om hon kommer att få mycket tid! Märker även att det redan ger resultat att bara rida en häst (har väl gjort så i kanske 2 månader nu ) , all energi och ridtid går nu bara till Barbie och framstegen kommer redan. Tränar nu både för Pernilla och Karro, och det är vansinnigt roligt :-) Ni skall se att vi ses på tävlingsbanorna till våren:-)

Kommentarer

Postat av: Carolin

Publicerad 2013-01-15 16:48:29

Usch vad sorgligt det är att se Chinas tomma box. Men roligt att du ska tävla Barbie. Jag kommer och hejar i publiken!

Svar: Ja det är verkligen sorgligt:-((Det blir tyvärr ingen tävling denna gången, det kom en massa annat i vägen!
Maria Sannevi

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela