Aprilshasthund

Avfärd

Publicerad 2013-02-22 22:00:54 i

 
Det var meningen att vi skulle på utställning imorgon. VFK har sin årliga inoff i Sätila och Moa skulle gå Barn med Hund med Rally.
Det var även meningen att jag skulle på "stallfest" hos Johanna ikväll!
Men det blir inte alltid riktigt som man har tänkt sig...
Rush är i höglöp, och tidigt i morgon bitti drar jag iväg med Rush för att hon skall paras.Just nu är det riktigt spännande.Jag kommer även att få träffa goa vänner och en massa fina jyckar:-))
 Allt är packat och jag skall strax gå och lägga mig och försöka att sova.
Hoppas att de tu skall fatta tycke för varann!
Tänk om vi kommer att ha sådana här små godingar framöver....
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2013-02-23 07:45:34

Ska bli spännande att se om det är den jag tror det är :-)

Postat av: Sanja

Publicerad 2013-02-24 08:40:03

Håller tummarna, så tok spännande.

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-02-24 18:39:22

Då undrar jag om du hade rätt Helena????

Postat av: Helena

Publicerad 2013-02-25 00:58:13

Nej, det var inte rätt ;-)
Men det var en fining du har hittat!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela