Aprilshasthund

Träning igen

Publicerad 2013-08-14 21:56:15 i

Idag har det varit träning för Stefan Jansson med Barbie igen och idag red Stefan henne. Jisses vad det var nyttigt för mig att se på.-) Givetvis är det kul att få se sin häst från marken men idag var det även Väldigt tydligt hur ett proffs rider. Inget snack om saken, har jag sagt fram för skänkeln så är det fram för skänkeln som gäller. Alla gånger och hela tiden och i alla gångarter. Sen red han nästan hela tiden i galopp, det brukar jag inte göra för då blir det ju lite jobbigt, för mig alltså. Jag fick massor av tips bara av att titta på, han behövde inte säga något alls. Även massor av inspiration och energi och jag har blivit ridsugen igen:-)))) Nu skall här galopperas... Här kommer några foton från träningen på min fiina Silverpärla

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela