Aprilshasthund

Trauditräning

Publicerad 2012-10-21 23:34:37 i

I helgen har det varit träning för Traudi i ridhuset.
Jag var med och red idag och hade dessutom tagit mig tiden att sitta på läktaren och titta på några ekipage. Tror faktiskt att det var första gången!
Först ut var en helt ny bekantskap, Camillas nya femåring, och vilken ljuvlig häst!!! Jag blev stormförtjust. Han visade sig dessutom vara efter Rosevelt ( liksom China ), och det var ju extra kul.
Avslutade med att kika på Karro/Wille och det var verkligen alla rätt där idag:-)  Karro red sååå fint och Traudi öste beröm över dem. Wille gick super. Kul att se.
Var väl ganska nöjd med min egna träning, har tyvärr en benägenhet att minnas det som inte var bra istället för att fokusera på det som var positivt. Måste lära mig att tänka om där. Linda var supergullig och filmade och det var jättekul att se, längesedan sist.
Någon som vet hur jag lägger ut filmen här på bloggen? Filmat med Iphone4

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela