Aprilshasthund

Söndag och träning

Publicerad 2012-11-18 23:08:58 i Allmänt

Idag har jag tränat för Traudi igen.
Före mig red Karolina på Wille. Alltid lika roligt att se dem, så fina och Wille gick super. Efter mig red Jessica och Rut, gamla stallkompisar som jag inte har sett på jättelänge.Rut var sååå fin, framåt med härlig energi, jämn på båda tyglarna, direkt från start. Det blev nog ett härligt ridpass för Jessica. ( jag såg bara i början ).
Barbie skötte sig ganska så bra. Jag blir lite för passiv när jag tränar, väntar hela tiden på vad tränaren skall ge för instruktioner och rider inte alls då. Sen har jag väldigt lätt att minnas det som inte var så bra efteråt, måste lära mig att fokusera på allt det goda istället.
Nu blir det inga träningar för Traudi på ett tag, hon kommer ju alltid på helger och då vill jag lägga fokus på familjen. Träna vill jag göra på vardagar. Karolina funkar jättebra, men jag är även sugen på att åka lite till Sten emellanåt. Det var ju bara det där med släp då....

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2012-11-19 09:23:40

Jag kan inte träna hos Sten nästa tisdag när jag har tid 18.45 vill du ha den?
Hann aldrig komma förbi igår, skulle vist på 1 års kalas... hade förträngt det.
Kram

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-19 20:41:15

Är med Moa på ridskola på tisdagar. Skall försöka att få en dagtid. Tack för att du frågade
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela