Aprilshasthund

Dum, Dummare Dummast

Publicerad 2012-03-20 11:52:04 i Allmänt

Dum, Dummare Dummast
Frågan är i vilken av dessa kategorier man skall placera sig själv?????

Igår tog jag mig samman och gav mig ut på en löprunda tillsammans med hundarna.
Satte dem i sele och lät dem springa framför mig.
Jamenhallåeller!!!! Rush drar ju i selen. Och vad händer då?
Jo jag måste hela tiden springa och bromsa upp tempot. Hela tiden.
För om jag ökar lite så ökar ju bara Rush ännu mer.
Hur dum får man vara? Helt otränad ut och springa och göra det med bromsen i hela vägen.
Snacka om träningsvärk i benen och t.o.m i rumpan
Dum, Dummare Dummast????


Rush drar i selen som man skall, medans Rally går lydigt bakom henne utan att dra, som hon har lärt sig
- Man drar inte i kopplet!

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2012-03-27 07:57:50

Jag har också gjort detta "misstag".... Jäklar vad det kändes!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-28 15:11:34

Ja ibland tänker man inte alls utan bara gör!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela