Aprilshasthund

PRArcd4

Publicerad 2012-06-25 23:42:28 i Allmänt

Idag kom resultatet!!
Först undrade jag vad det var för ett konstigt mail jag hade fått. Jag lät det vara, men några timmar senare så ser jag det igen. Jaja, får väl kolla vad det är för något. Och när jag ser varifrån det är så vågar jag knappt kolla. Skall jag smyga fram resultatet eller skall jag bara hysta mig över det?? Jag tror att det blev det senaste. Och till min stora glädje, Rush är CLEAR:-))))))) Herregud vad glad jag blev. För mig känns det som att hon har alla rätt denna hunden! HD och AD fri,fulltandad, CACIB och CERT på utställning i flera länder, jaktmeriterad, och nu detta - CLEAR. Jag är så himla glad, tralalalalalaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela