Aprilshasthund

Galterö

Publicerad 2012-06-24 15:52:11 i Allmänt

Idag har vi haft en härlig cykeltur/promenad på Galterö, La Familia och hundarna. Det är så nära naturen man bara kan komma, Västkustsk, kargt och naket:-) Familjen var lite orolig att jag skulle lura ut dem på en Fjällpromenad,
- Tänk på att vi är stadsbor ( som om inte jag vore det ). Men det var härligt och lite fjällkänsla över det. Rally skällde faktiskt ut mig och man kan tänka sig att hon sa - Meeen, varför släpper du mig inte lös? Här är ju massor av fåglar som jag kan leta upp för dig:-) Men nej, inga lösa hundar, de får allt finna sig att gå i koppel den här tiden. Men motion fick de iallafall. Och vi hade några fantastiska timmar:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela