Aprilshasthund

PRA

Publicerad 2012-07-04 14:28:43 i Allmänt

Så var det Roovers tur att testas för PRArcd4. Provet är taget och ivägskickat till England då nu är det bara att hoppas på ett lika bra resultat som sist!!!!
Idag fick jag stanna till och köpa ny visselpipa på hundbutiken. Min kära make har lånat min pipa när han har tränat barnen i fotboll, och givetvis går den inte att hitta igen:-(. Hoppas nu att det nya ljudet skall funka. Köpte försäkerhets skull en extra att ha i bilen för jag brukar ju glömma att ta med den ibland. Glömsk som jag är. Nu är det bara att träna på stopp och inkallning för snart är det dags för höstaktiviteter:-)

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2012-07-05 10:17:29

Tror den gamla pipan kommer fram när du nu köpt nya.. Så brukar det väl vara, annars får du kolla hans bil vetja... ;)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-07-05 12:30:33

Ja med all säkerhet!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela