Aprilshasthund

Barbie är till salu

Publicerad 2012-01-22 00:29:10 i Allmänt


Så har jag till slut bestämt mig för att Barbie är till salu.

Det är verkligen med stor sorg i hjärtat, men det känns ändå som ett moget och vuxet beslut.
Och jag måste vara vuxen nog att ta det beslutet.
Det finns ingen chans i världen att jag skall hinna rida två hästar fullt ut.
China är nu 5 år och även han bör gå nästan varje dag.
Och med två barn i huset som går före allt annat,har jag så bestämt mig.
Det ligger många tårar och sömnlösa nätter bakom.
Jag hoppas att kunna hitta en tjej som är ödmjuk, känslig, duktig, modig, envis och ambitiös.
Som dessutom har all tid i världen att lägga på denna fantastiska häst och kan ge henne ett bra hem.
För mig är hon hästen one in a lifetime:-) En roligare häst att rida finns inte.
Det känns verkligen som att rida sin drömhäst, man svävar fram.
Dessutom har hon gett två fantastiskt fina avkommor som snart skall få visa framfötterna.

Men nu är det dags för någon annan att ta över och njuta av allt detta goda...

http://aprilshasthund.se/sida17.html

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela