Aprilshasthund

Utdömd

Publicerad 2012-12-08 23:33:18 i

Med stor sorg och enorm ledsamhet så är det bestämt. China behandlas inte mer. 
Han är av veterinär utdömd pga kronisk hälta. Jag trodde aldrig att jag skulle gå igenom det här igen, var säker på att jag hade gjort mitt på den fronten. Men tydligen inte. Vet inte vad jag skall säga, men det finns inget att göra. Det känns bara så himla  orättvist. Denna vänliga själ med sin vilja till att arbeta och alltid göra sitt bästa. 
Livet som häst eller livet som hästägare är inte alltid så kul!

Kommentarer

Postat av: Helene

Publicerad 2012-12-09 09:41:32

Så tråkigt, men han kommer inte lida mer. Och som sagt vi djur människor har ett tungt ansvar.
Ha nu en fin 2: advent
Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2012-12-09 23:43:46

Tack!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela