Aprilshasthund

Webshopen ger sig ut

Publicerad 2012-08-12 21:45:06 i

Igår var webshopen ute och sålde "på riktigt"
Övriga familjen skulle via fotbollen ha hand om parkeringen på "Sörtorpadan".
Och då passade jag på att vara med och sälja lite hundgrejer från Lilla Butiken.
Det var ett supertrevligt arrangemang med en mängd olika aktiviteter.
Det var ponnyridning, kaninhoppning, lotterier,mc-uppvisning, agilityuppvisning
både av hästar och hundar, våffelcafe och mycket annat.
Det var traktorparad
Man fick klappa djur, här är det geten som lastas in i bilen när den skall hem:-)
 
Här får jag hjälp med att packa upp mina grejer
 
Sen var det fantastiskt roligt att vara ute och sälja. Jag är ju gammal nasare och demmare så det kändes
härligt att få sälja direkt till kund igen.
Det som var kul var att webshopens nyhet var det som sålde bäst! Har inte lagt ut dem på nätet ännu
men det måste jag skynda mig att göra...
Kramdjur - olika djur och hundraser för 49kr styck.
Grå Häst
Vit Terrier
 
Chihuahua
Många fler finns
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela