Aprilshasthund

Tömkörning

Publicerad 2012-08-10 00:08:26 i

 
Barbro Andersson kommer till oss och håller lektion i tömkörning och har gjort så i flera år.
Jag brukar inte vara med på det då man faktiskt inte kan göra allt, även om det är kul.
Men, jag bad Barbro tömköra Barbie så att jag kunde filma en dag. Tänkte att det kunde vara kul att
ha på film när hon gick som bäst.
Sagt och gjort. Ut i hagen för att hämta hästen. Det har verkligen hällregnat:-(
och innan det så har hon givetvis rullat sig, så det är en mycket lerig och blöt häst jag plockar in.
Det blir ju snyggt på film. Nåväl. Man kan ju se hur hon rör sig iallafall, man får bortse från smutsen.
Väl på plats upptäcker jag att jag har glömt kortet till kameran i datorn!!!!  Inte många rätt denna dagen.
Som tur är har jag mobilen så det blir lite filmat och fotat iallafall:-)
Denna form av arbete passar Barbie perfekt, ingen ryttare på ryggen som gör fel eller stör.
Hon arbetar på bra och är så nöjd med att få arbeta helt ostört, det får nog bli lite mer tömkörning
för våran del...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela