Aprilshasthund

BIG - 4

Publicerad 2011-03-20 23:00:17 i Allmänt


Åh, det har hänt en del, iallafall på hundfronten.

Igår var det Internationell utställning i Malmö.

Rush och Bosse var anmälda från oss.
Själv var jag i Sälen och åkte skidor med familjen.
Susanne & Susanne , världens bästa team tog med sig Rush ner.

Bosse skötte sig superbra och han fick Very Good.
Det var ovanligt många juniorhanar,  5 stycken.
Bäst gick det för Johannas Mozart som kom etta och Helenas Mårris
fick Exellent och kom tvåa.
Stort Grattis till er

Sen har jag inte riktigt koll på alla eftersom jag inte var på plats, men....

RUSH BLEV BIR och det blev jag oerhört glad för, hon är bara 12 månader
och det var många fina hundar på plats.
Så himla roligt

Både Bosse och Rush var proffsigt visade av Susanne Legneskog

Sen var det bara för dem att vänta på finalen, och det var det ju värt
för Rush slutade som BIG - 4 !!!!!!!!!!!!!!!!!

Känns helt otroligt, jag är såååå glad

Tack Superduktiga Susanne för att du visade henne så fint:-))

När vi väl kommit hem från Sälen har jag fått provsvaret på Rush
rabiesvaccination,
och YES hon har tillräckligt med antikroppar.
Det betyder att vi nu kan åka utomlands och tävla.....

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-03-22 04:07:45

Än en gång ett stort grattis. Inte bara för utställningen denna gången dock. Gud vad skönt att det fanns tillräckligt med antikroppar på Rush.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-03-22 17:17:40

Tack Tanja

ja det kändes verkligen skönt,

hade varit surt att börja om igen

och nu är det ju fritt fram att åka

vart man vill!

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela