Aprilshasthund

My Dog - 2

Publicerad 2011-01-07 22:55:45 i Allmänt

Idag var det dag två på My Dog

Sansetters Rusher och Roover var med från oss.

Först ut var samma hanvalp som igår, och han blev BIR-valp även idag!!

Sen var det dags för Juniorhanar och där var det Roover och Tanjas Bosse.
Tyckte att Roover gick bättre idag och han fick också väldigt fin kritik,
men en tvåa.

Roover

Tanjas Fina Bosse höjde sig från tvåa igår till CK idag - bästa juniorhane

I öppenklassen hanar var det Vidjoels Marlon Brando - BIR och Tanjas Dogge BHKL 2

Sen var det Rush tur och även hon gick bättre idag ( kan ha ngt med att jag
vässade mig lite ).
Hon fick etta med Ck - bästa juniortik och  BTKL 3.
Kändes oerhört skönt, hon är bara tio månader och har MASSOR av tid framför sig!!

Roover


Roover


Rush

Nästa var unghund Vidjoels ryska Svea, en superfin tik som sen blev BIM
Vidjoels öppentik blev BTKL 2.


Svea


BIR Vidjoels Marlon Brando

Stort Grattis till allihop, och tack för trevliga dagar

Nästa utställning blir VFK:s i slutet av Februari i Sätila







Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-01-08 06:09:33

GRATTIS!!! Visst känns det oerhört skönt att få ett CK när de är så "små" :-))Och som du säger. det här är bara början ;-))

Kram!

Postat av: Susanne Legneskog

Publicerad 2011-01-08 09:15:12

Grattis!!

Ni hade gått när jag kom upp igen till den ringen så jag hann inte se hur det gick men kul att du vässade dig själv och med "pisse-tofflor", det kanske är grejen. ;)

Kram

Vi ses nästa lördag!

Postat av: Sus J

Publicerad 2011-01-08 10:12:32

Tack för en rolig o lärorik trettonhelg!Jag är så glad o stolt för min hund!!!Susanne Legneskog ställde honom så snyggt,jag har nu en del att träna på. Grattis till dig o dina fina hundar!Trevligt att träffa andra Gordonägare KRAMAR från Rocka-Bosse o Sus

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-01-08 12:36:42

Trevligt att äntligen få träffas igen. Det var ju ett bra tag sedan sist.

Kram på dig

Postat av: Tim

Publicerad 2011-01-08 18:03:19

Du hade skrivit på en bild att det var Rush, men det var Roover. För Roover hade svart koppel medan Rush hade brunt koppel :)

men det var skoj att det gick så bra för Rush :)

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-08 22:56:17

Helena, ja det känns verkligen extra med ett CK!!!

Kändes tråkigt att ni inte var där, ni liksom fattades...

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-08 23:13:21

Susanne

En vässare och tofflorna åker med till Malmö!!

Tack för att du visade Bosse så fint.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-08 23:15:18

Sus J och Rocka-Bosse

Jag är så glad för att Bosse har fått komma till dig, så underbart att se hur du älskar och tar hand om honom.

Hoppas ni får många fantastiska år...

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-08 23:16:49

Tanja

Ja det var jättekul att ses, och så härligt att följa dig utanför ringen i dina känsloanfall!!

Grattis till en fantastisk helg

Vi ses nog i Malmö

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-01-08 23:18:30

Tim, jag har saknat dig här och i gästboken, var håller du hus??

Du har nog rätt om fotona, solen lurade mig!

Kram till världens bästa Roover-ägare

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela