Aprilshasthund

Mot nästa vecka

Publicerad 2011-02-18 23:53:54 i Allmänt

Tänk att man kan få träningsvärk bara för att man inte har ridit på en vecka!!
Inte så mycket, men iallafall.
Och då har jag inte bara latat mig den veckan , utan åkt en del skidor..

Bra med semester är ju att man hinner fundera en del.
Ett mål med träning tex, gör att man snabbare närmar sig målet.

Roover var här igår för han skulle trimmas.
Att en så stor hund kan vara så ynklig!!
Bara för att han blir lite klippt i håret.
Pojkar!!

Denna veckan har varit seg, Moa har varit sjuk i halsfluss och hög feber, och vi har varit
hemma hela veckan.
Känns inget vidare när barnen är sjuka.
Man tycker så synd om dem och kan så lite göra.

Nästa vecka blir nog en kanonvecka igen...

Kommentarer

Postat av: Tim

Publicerad 2011-02-20 21:28:00

Hej! När man ser den bilden på Moa så kommer man ju verkligen ihåg från Funäsdalen och man vill bara åka mer :D men krya på moa och hoppas hon blir bra snart :)

Kram

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-02-20 22:24:54

Pojkar kan verkligen bli ynkliga när det ska fixas med dom. Fast här hemma har det inte varit så jobbigt att trimma någon av dom, okej det är ju inte så att dom rusar fram till en när maskinen plockas fram, eller jo när jag tänker efter så gör dom faktiskt det, dock inte Bosse. Men när här ska klippas klor, jag menar även Bosse då med. Det blir bättre och bättre men jag minns dom 2-3 första gångerna. 2 st för att kunna klippa några klor :-)Dom andra 2 är kanon även med det. Roligare är det när det ska badas, jag tar av dom halsband och plocjar fram deras badlakan och vips har tre hundar gått upp i rök.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-21 22:03:12

Tim, jag längtar verkligen till nästa race i skidbacken.

Sista dagen var ju helt fantastisk!!

Moa är lite bättre men fortfarande inte helt bra

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2011-02-21 22:44:08

Hehe, ja duschen måste vara rent livsfarlig!!!!

Det räcker att man går åt det hållet så är Rally totalt borta!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela