Aprilshasthund

På väg

Publicerad 2010-10-30 22:25:04 i Allmänt

Igår var det träning med China, så himla gött att vara på G.
Och att ha en häst som faktiskt fixar en träning, och snart är en tävlingshäst!!

Det var såklar tväldigt roligt att träna igår, China blev genomsvettig och jag fick inte
ens träningsvärk!! Han var superduktig
Sen ser jag fram emot att få träna för Nina i vinter, och kanske att det rent av kan bli en tur till
Sten Åstedt?? Det var längesedan...

På kvällen var det Halloweenfest för hela familjen. Vi hade vansinnigt roligt när vi gjorde
iordning oss alla 4. Och kul fest blev det


William & Moa i full mundering

Sen kom jag på idag att jag glömt att skriva ut flygbiljetterna!!
Vi har ingen skrivare hemma , så stackars Håkan
fick åka in till jobbet och fixa det.

Under tiden kom jag på den briljanta idén att kolla
våra pass eftersom vi skall resa imorgon.
Hmm. Moas pass hade gått ut, bara till att lasta in
hela familjen i bilen och bege sig till flygplatsen
och fixa ett tillfälligt pass á 1000kr.

Men nu verkar läget vara under kontroll så nu skall jag försöka packa klart.

Ha ett härligt höstlov / det tänker vi ha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela