Aprilshasthund

Hanhund

Publicerad 2010-11-27 00:02:49 i Allmänt

Hjälp jag har en hanhund i huset!!

Våran goa Lilla valp Roover har förvandlats till en lätt förskräcklig hanhund!!!

Eftersom Dixie löper så bor Roover hos oss i en vecka.

Och det kunde ju inte vara mer lämpligt. Han hann knappt mer än att komma hit så lyfte han på benet för första gången. Det såg rätt roligt ut, först lyfte han litegrann och ökade på hela tiden för att till slut nästan tippa över.
Och i samma veva passar hon på att börja löpa!!
Han vet inte riktigt hur han skall bete sig. Och mitt i detta var han tvungen att tillbringa en hel dag ihop med
löpis på kontoret. Och hur blir det då?
Han RYMMER!!!
Typ hela tiden. Och Rush är ju inte sen att haka på -))
Imorse glömde jag att jag hade två rymmarhundar och de gick lösa med mig upp till bilen,
så fort de kom utanför så pep de iväg...
Och var borta i 30 minuter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag var arghhhh, och Moa kom för sent till skolan
Nu blir det koppel HELA TIDEN...

Som straff fick han stå ut med att bli trimmad på kvällen, och då var han inte så kaxig längre.

Den Stora Hanhunden skall på utställning på söndag, vi får se om han kan glömma alla tikar då????

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-11-30 05:25:03

Hundar som rymmer?????? Gör Gordonsettrar det? Har jag aldrig varit med om :-(

Lycka till med att hålla dom hemma

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela