Aprilshasthund

Löshoppning

Publicerad 2010-05-16 22:55:07 i Allmänt


China har varit och löshoppat för Uno Bohman

Det var VÄLDIGT roligt

Jag har toppat honom lite med havre inför tre-årstestet,

så han är på tårna.

Han blir ju väldigt fräck då, och jag svettig, för han blir sååå energisk!!

Löshoppningen gick kanonbra, och han fick bara lovord.

Tyvärr har jag inte hunnit hoppa honom så mycket som han borde

inför testet, men så är livet

Vi fick även passa på att visa honom för hand , uppställd för exteriören

och för hand för gångarterna. Jag är helnöjd

Vi fick en skriftlig kritik på hoppningen som jag kommer att lägga ut på hans sida

Jag börjar TAGGA UPP nu inför treårstestet på lördag, och har såklart höga förväntningar......

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2010-05-18 07:35:20

Och vad innebär ett 3-årstest undrar hon denna där rookien...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela