Aprilshasthund

Halsband

Publicerad 2010-03-14 22:12:37 i Allmänt

Var och köpte dessa gulliga halsbanden till valparna.
Jag gillar ju att shoppa ( vem gör inte det )



Fick köpa två paket för att få med mina färger, men de övriga får jag spara
till nästa kull:-)

Jag satte band runt valparna när de föddes , men tyckte att det var riktigt
läskigt, de kan ju strypas. Sen tvättar mamman så frenetiskt så att de lossnar.

Nu har jag en relativt liten kull ,så jag slipper märka dem, ser skillnad på dem  ändå.
Men halsbanden kan jag ju använda till fotograferingen lite senare.

Sen fins det en annan "måstebarahagrej" och det är en turkos biabädd.
Visst är det så att valpar inte sover gott om de inte har den???

Får nog ta en tur till Huveröds imorgon...

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2010-03-15 08:02:18

Vad fina halsband!! Man kan bli riktigt köpgalen! Det är lättare att se skillnad på pointer- och eng settervalpar. Sedan måste du ha en blå och en rosa filt för att ha som bakgrund när du fotar valparna.

Postat av: Paula

Publicerad 2010-03-15 11:35:14

Vilka kanon bra halsband......var har du köpt dom?? Jag behöver ju verkligen ett gäng olika färger.......



Kram Paula

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-15 13:39:34

Blo och rosa filt får det bli.

Köpte halsbanden på en kedja vad den nu heter+

Arken kanske? Får kolla på kvittot.

Bara 89kr för 6 st

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela