Aprilshasthund

Håll tummarna

Publicerad 2010-03-03 09:13:14 i Allmänt


Ja det skulle kunna vara så att man skapade detta "valprace" för att få

fler besökare på hemsidan, som Marina sa i ett inlägg.

Igår var det hela 139 unika besökare. Helt otroligt!!!

Men så är det inte, jag hade gärna haft valparna i en liten låda här nu,

men tyvärr händer det inget.

Jag börjar inse att jag säkert har räknat fel på någon dag, för så här lång

tid brukar det inte ta.

Hursomhelst så skall jag strax åka till veterinären med Tess för att kolla henne

Håll alla tummarna .......

 

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-03-03 09:39:03

Jag håller tummarna. Dom är rent blåa nu så jag hoppas det händer något snart.

Kram

Postat av: Christina

Publicerad 2010-03-03 10:33:10

Vi håller alla tummar och tassar att allt är okej!!!!

Kram Helena och Christina

Postat av: Marie

Publicerad 2010-03-03 10:44:07

Vad skönt att du har bloggen tänk om vi skulle ringa alla som är nyfikna då hade du haft massor med samtal.(tänk dig att svara på 139 st på en dag det hade varit ett heltidsjobb.....nästan 12 timmar i telefonen om vi fick 5 min var).



Vi hörs

Marie



.

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-03 12:34:44

Tack för allt stöd på vägen.

Marie, det var en lustig uträkning du hade !! Pust

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela