Aprilshasthund

Sommarträning

Publicerad 2010-06-06 22:00:58 i Allmänt

Ringde idag till Håkan som har sommarträningen i Uddevalla
Ville kolla om han tyckte att våra valpar som då är 4 månader kunde vara med
Jag fick då höra hans tankar om vad en valp bör kunna när den är 5 månader!!!!!
Jag blev lätt svettig, jag har inte börjat träna ännu, kan ju knappt sitt!!
Fast inkallningar funkar bra.
Hursom var det 13 olika punkter man skulle klara för att lyckas med sluttestet,
han har gjort ett kompendium om detta.
Sen hade han gjort ett för vad en tvååring skall klara. ( apporteringstestet tex )
Men men, jag är ju ett lätt byte, och hakar på denna utmaning direkt..............
( Vi har iallafall börjat utställningsträna litegrann )
Efter Midsommar startat vi i Uddevalla, du hänger väl på ???
Ps testet är frivilligt, man måste inte ta det så allvarligt om man inte vill
Här provar vi på lite vattenapportering

Kommentarer

Postat av: sus j

Publicerad 2010-06-07 14:24:49

Skulle gärna vilja ta del av dessa 13 punkter!träna ihop någon dag?

Postat av: Maja

Publicerad 2010-06-07 17:46:52

Japp, vi kommer att träna massor ihop!!

Jag mailar dig ikväll

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela