Aprilshasthund

Utställningsdags

Publicerad 2010-01-05 10:39:20 i Allmänt


Nu är det snart dags för utställningen i GBG.

Jag har laddat Rally med bantning och nyttiga oljor under hösten.
Hon har faktiskt varit riktigt fin. Och vad händer???

Jo hon fäller såklart!! Dessa tikar. Nästan ingen päls kvar på magen alls.

Jag åkte till Eva igår och fick hjälp med att trimma henne,
och hon lyckades verkligen göra det bästa av det hela.

Idag skall hon badas. Hon tillhör den typen som får yvig päls som står rakt ut efter
badet, så det måste ske flera dagar innan.

Det är 6 Gordon på Lördagen och lika många på Söndagen

Vi ses där...

 

Kommentarer

Postat av: Suss

Publicerad 2010-01-05 11:16:06

Ja, varför gör vovvarna inte som vi vill?! Vet inte hur jag ska göra med Duffys bad. Brukar bada honom två dagar innan men fortsätter det vara så här jäkla kallt kan jag ju inte låta honom vara i hundgården hela fredagen...

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-01-05 22:45:16

Jag har inte en chans att låta Douglas hoppa ner i badkaret förrän på torsdag. Jäkla jobb man har. Imorgon åker jag och hundarna iväg på konferens och ska bo på hotell. Kan ju knappast stoppa in honom i duschen där. Det kommer kanske att bli plattång som gäller på lördag.

Vi ses iallafall då om inget händer.

Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela