Aprilshasthund

Översvämning

Publicerad 2010-01-19 09:17:42 i Allmänt


Igårkväll ringde en granne och talade om att det sprutade vatten ur

våran brunn på tomten på Brännö!!!!!

Han var vänlig att ta sig in i huset - och det var vattenfyllt, hela golvet.

Försöker nå mitt försäkringsbolag idag för att få besked om hur jag skall gå till väga,

men hör och häpna, där finns ingen tillgänglig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stort ris till Länsförsäkringar, hur kan det vara möjligt att det inte finns någon

på hela Länsförsäkringar som kan ta mitt samtal????????????????

Förbannad

Nu är det jag som åker till Brännö och öser vatten......

Ha en bra dag, min kommer att bli blöt

Kommentarer

Postat av: marie

Publicerad 2010-01-19 20:26:17

Tänker på dig och hoppas att allt går bra.

Postat av: Maja

Publicerad 2010-01-19 22:18:52

Tack Marie. Allt har trots allt gått bra

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela