Aprilshasthund

Insnöad

Publicerad 2010-01-27 19:41:00 i Allmänt

Puh, det var ingen hit att köra bil tur och retur
till Ge-Kås idag, det kan jag lova.
Men jag kom hem trots all snön.

Är lite insnöad i stallet.
Typiskt, första vintern på länge som jag har hästarna
i stall utan ridhus, och så blir det en sån vargavinter!!!

Jag har inte skor, brodd och snösulor på mina hästar
eftersom de är     1. dräktig 2. oinriden unghäst

Hade tänkt köra igång China nu och köra honom till ridhus,
men väglaget är för kasst.
Idag kom jag inte ens upp för backen till stallet med bilen.
Hur skall det då gå med släpet på???

Nej jag får lugna mig ett tag till, men är taggad till tusen...

      
                       CHINA - VÄNTAR PÅ ATT BLI INRIDEN....

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela