Aprilshasthund

Hur går det i valplådan?

Publicerad 2010-02-28 08:30:25 i Allmänt


Ja det kan man fråga sig ??

Hur går det i valplådan????

Det händer inte mycket, ingen temperatursänkning,

ingen frossa eller hysteriska bäddningar.

Ringde till veterinären för att stämma av hur man gör,

hur länge man kan gå över.

Tess har gått 66 dagar från första parningen,

och 64 från den andra.

Enligt veterinär kan man gå upp till SJUTTIO dagar!!!!

Och då räknat från den ANDRA  parningen :-))

Sålänge det inte sätter igång och sen avtar så är det bara

att vänta..................

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-02-28 21:18:30

pust och stön.....jag hatar att vänta. Nu får hon nog sätta igång.

Jaja, jag återkommer om en timme.

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-02-28 22:23:57

Jag håller med dig Tanja, jag hatar att vänta. Vill helst att det skall ske igår. Nu tar jag tempen igen, sen går jag o lägger mig..

Postat av: Tanja

Publicerad 2010-02-28 23:22:55

Men du kan inte lägga dig redan. Hon har ju inte fött än. Håll ut...... :-)

Kram

Postat av: Maja

Publicerad 2010-03-01 09:24:07

Vi sov hela natten, utan förändringar.

Stön

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela