Aprilshasthund

Veterinären sjuk

Publicerad 2009-09-14 11:16:01 i Allmänt


Idag bar det av till Kungsbacka för 90-dygnskontroll på Barbie.
Väl framme så kommer Monika ut och möter mig. Skumt
-Vad är det, säger jag??
-Veterinären är sjuk, svarar hon
Jaha, då har man åkt den vägen helt i onödan!!!
De har såattsäga Drop-in , så de vet inte vilka som kommer och kan alltså inte ringa
och meddela oss om ngt har hänt.
Bara att vända bilen och köra mot Härryda igen.

Meningen var att hon skulle åka till Munkedal eferåt och gå på lösdrift där.
Men jag ångrade mig i sista sekund. Hon blir kvar hemma. Känns bra.

Hemma igen så har Rally ställt till med bus igen.
Min ryggsäck från utställningen igår stod kvar ouppackad i köket.
Där fanns en macka, en chokladkaka, en kexchoklad och en provpåse med foder.
Allt detta har hon tryckt i sig och hon har väl njutit av en härlig frukost:-)

Vad jag vet så är lök och choklad inte bra för hundar att äta, så nu är hon under uppsikt.
Den lilla rackaren!!!

Dagens stora Grattis går till Sus J och hennes Dexter som har tävlat i helgen igen,
denna gången i Växjö.
Dexter utvecklas fantastiskt och går från klarhet till klarhet.
Nu blev det en andraplacering i LA:3 på hela 70%
Bra gjort !!

Kommentarer

Postat av: Susanne J

Publicerad 2009-09-14 17:54:51

Tack Maja!

Lite stolt är jag nog.Konstigt det känns som när barnen var duktiga i nån sport...??!

Postat av: Maja

Publicerad 2009-09-14 21:47:22

Klart att du skall vara stolt!!

Postat av: Karin

Publicerad 2009-09-15 12:02:19

Jag håller med dej Maja!, Klart att Susanne ska vara stolt! Grattis !!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela